fredag den 11. maj 2012

Guitar-kage

Heeeej!

Så er det blevet det store øjeblik, hvor jeg skal vise jer, min til dato flotteste kage... Guitar-kagen!

Jeg er faktisk rigtig stolt af den, og derfor synes jeg da lige, at jeg skulle vise jer den! :-)



Jeg har taget flere billeder, men de ligger på et kamera, som jeg ikke har til rådighed. Lover at dele dem med jer en af kommende dage! :-)



Opbygning af kagen

Kagen er en 3 - minutters sandkage // som betyder, at den kun tager tre minutter at røre sammen!
Jeg har i bunden udhulet den delvist, og fyld den med flødeskumscremè, bestående af:

Fløde
Æble
Chokolade
Vanilje

Fantastisk kage!

Oven på kagen, har jeg pyntet med forskellig glasur, som jeg har lavet med mine kageredskaber!

Hvis i er stemt for det, skal jeg nok poste opskriften på sandkage en dag. Den smager super dejligt, også uden cremè :-)

Noderne har jeg lavet ud af en chokolade. Node-forme-chokolade-Guide kommer snart!


Jeg vil utrolig gerne hører jeres kommentarer omkring min(e) kage(r) :-)










Ingen kommentarer:

Send en kommentar