fredag den 11. maj 2012

Konfirmations-gaver

Halløjsa :-)

Først og fremmest, så undskylder jeg, at min blog har sovet de sidste uger..

Men altså, jeg har haft så travl, med at bage en masse seje kager, og designe en ny brugerflade på bloggen.
Jeg har lavet nogle lidt vilde ting, og først og fremmest, vil jeg da vise jer, mit Marengs værk.

Fredag d. 4 maj var jeg inviteret til konfirmation ved min veninde Johanne. Så derfor skulle jeg jo finde på en god gave!

Jeg eeeeeelsker marengs, så selvfølgelig skulle hun da have hendes gave i Marengs og kransekage!





Gaven inden den blev pakket ind, i flot gavepapir!




Jeg lavede det meste af kagen i marengs, men skulle have en lille veksling, så jeg lavede de to N'er i kransekage-masse, også super fint!






Jeg tror, at Johanne blev glad for kagen. Eller det gjorde hun :-)

Hun spiste af kagen under festen, så jeg tror også at den var god, det håber jeg!
Jeg dekorerede pladen med sukkerblomster, og kys-kager!


Goood weekend!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar